31 January 2011

Perhatian Bloggers!

 Sekarang ni musim hujan dan musim cuti sekolah. Jadi saya tak dapat menjalankan kerja yang saya biasa buat di musim cuti iaitu kerja mengukur jalan. Mama pasti bangga dengan saya sebab tiba-tiba jadi anak dara sunti. Oleh itu, saya ada banyak masa untuk mengadap laptop dan akan update selalu kalau penyakit sakai tak datang menyerang. Blogwalking pun saya dah buat kepada mereka yang datang terjah saya dari depan. Saya ada tinggalkan bukti kan? Selalunya saya tinggalkan komen sekali dengan shoutbox. Kalau tak ada komen maksudnya saya tak tahu nak tulis apa. Blerghh~


Ok. Ini inti tajuk entry saya.

Kalau ada sesiapa nak saya blogwalking dan bagi 20sen pada blog anda (suka suruh klik klik kan :P ) sila tinggalkan jejak di bawah entry ini. Komen, jangan malas nak komen. Kalau kat shoutbox susah nak jejak. Banyak sangat iklan. Tak suka.

OK? Kalau nak lah. Kalau tak nak pun tak apa. Tiada paksaan. Ngee~

 Bluwekkk!

Mereka SUPER BEST


:: Si Gula-gula Hati ::

© 2010, AYINWEEWEET.blogspot.com
All Rights Reserved | © 2010 |
This blog design is built and designed by