19 January 2011

Mama Mimpi Dia..


Mama mimpi dia. Mama cakap, dia dah tak nak kat aku lagi. Bersungguh-sungguh. Dia bagi mama sepasang kain dan dua helai tudung untuk aku. Sebagai kenangan, katanya. Mama cakap lagi, muka dia nampak sakit. Kulit dia bercapuk-capuk. Sakit yang tak diketahui mungkin. Benarkah dia sakit?
Sudah tidak ada lagi kau dan aku. Sekarang kekuatan itu sudah berada dalam diri saya. Hakikat bahawa saya bukan untuk dia sudah saya telan dengan tiada rasa sesal di dalam dada. Terima kasih untuk saat yang pernah membahagiakan itu, walaupun mungkin saya seorang yang berasa bahagia.  Semoga awak temui cinta yang awak damba selama ini.

Last baju origami made by him. Masa tunggu queue yang panjang gila di IKEA.
Wish him luck!

Comments (2)

On Monday, January 24, 2011 1:43:00 PM , Sitie BUm BUm said... [Reply to comment]

be strong dear..

 
On Monday, January 31, 2011 1:32:00 PM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@[S]itie [B]Um [B]Umtq :) i will

 

Mereka SUPER BEST


:: Si Gula-gula Hati ::

© 2010, AYINWEEWEET.blogspot.com
All Rights Reserved | © 2010 |
This blog design is built and designed by