30 January 2011

30 Januari; Berganti Hati

30 Januari 2011
Hari terakhir aku bersua muka dengan dia
Hari terakhir aku melihat mata dia
Hari terakhir aku tersenyum kepada dia
Hari terakhir aku melambai tangan dan melihat dia pergi

30 Januari 2011
Rupa-rupanya, sudah tiga bulan
Dari tarikh keramat itu
Sudah tiga bulan 
Dia pergi meninggalkan aku
Dan begitu pantas masa berlalu

30 Januari 2011
Semoga kau dan aku akan beroleh kebahagiaan masing-masing
Seperti yang sering kita impikan
Ameen... :)


Satu persatu telah kuhapus
Cerita lalu di antara engkau dan aku
Dulu hati ini pernah percaya
Seribu mimpi tanpa ragu tanpa curiga

Ku tak ingin lagi
Menunggu, menanti
Harapan tuk hidupkan cinta yang telah mati
Ku tak ingin coba
Hanya tuk kecewa (Ku telah kecewa)
Lelah ku bersenyum lelah ku bersandiwara
Aku ingin pergi
Dan berganti hati
Satu persatu telah kuhapus
Nada dan lagu yang dulu kucipta untukmu
Rasa yang dulu pernah ada
Kini berdebu terbelenggu dusta dan noda

Kini ku sadari diri ini
Ingin berganti hati
Cinta yang tlah pergi
Harus berganti hati
Harus ku ganti hatiku kini
Ini harus ku ganti
Tak perlu ini lagi harus berganti…

Comments (8)

On Sunday, January 30, 2011 10:46:00 PM , ila said... [Reply to comment]

yg patah tubuh yg hilang berganti =)

chill ok?

 
On Monday, January 31, 2011 10:40:00 AM , Fariq Jalil said... [Reply to comment]

pergh,, jiwang sungguh.. ahakz.. :p
semoga bertemu dgn yg lebih baik ye..

Yang Pasti Kita Akan Dijemput Pulang

 
On Monday, January 31, 2011 11:27:00 AM , Lynn Rahman said... [Reply to comment]

ada yg lebih baik menanti tu dear :)

 
On Monday, January 31, 2011 1:21:00 PM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@ilaye tq hehehe harap bila dah jumpa tu tak patah2 lagi kn :)

 
On Monday, January 31, 2011 1:22:00 PM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@Fariqye insyaAllah..doakan ya :)

 
On Monday, January 31, 2011 1:22:00 PM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@Lynn Rahmani hope so.kite tak pernah putus harap :)

 
On Monday, January 31, 2011 1:51:00 PM , death_luver said... [Reply to comment]

:)
suke!

 
On Monday, February 07, 2011 9:49:00 AM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@death_luverhehehe tima kaceh

 

Mereka SUPER BEST


:: Si Gula-gula Hati ::

© 2010, AYINWEEWEET.blogspot.com
All Rights Reserved | © 2010 |
This blog design is built and designed by