31 December 2010

Kalau abah ada lagi..

Hari ini, kalau abah ada lagi..
Genap umur abah 55tahun
Agak-agaknya, kalau abah ada lagi..
Mesti abah dah pencen dan bersenang-lenang kan..

Kalau abah ada lagi..
Mesti abah dah merasa duit gaji pertama aku dulu
Mesti abah dah naik kereta pertama aku..
Mesti abah dapat hadiah best-best untuk hari lahir abah..
Tapi..

Kalau abah ada lagi..
Mesti tak akan ada lelaki yang berani bermain api dengan aku..
Mesti tak ada lelaki yang berani merobek hati aku..
Tak akan ada..
Sebab abah ada jaga aku..
Tapi..

Kalau abah ada lagi..
Mesti abah dapat tengaok aku terima ijazah..
Ijazah yang jadi impian abah selama ni..
Mesti abah dapat tengok aku bahagia di hari pernikahan aku..
Dan dengan bangganya menjadi wali aku..
Tapi..

Tapi abah dah tak ada lagi..
Abah dah pergi..
Abah dah bahagia di alam yang satu tu..

Selamat hari lahir abah..
Semoga abah tenang di sana..
Ayin rindu abah..
Sangat..

Mereka SUPER BEST


:: Si Gula-gula Hati ::

© 2010, AYINWEEWEET.blogspot.com
All Rights Reserved | © 2010 |
This blog design is built and designed by