Peh peh. Awkwardnya nak tulis blog kali ni, sebab dashborad dah lain. Rasa macam baru balik dari luar negara la pulak. OK. Itu metaphor je nak menunjukkan keawkwardan diri saya terhadap blogspot yang baru ni. Ke mana saya menghilang? Alhamdulillah, saya pergi mencari erti abadi. Cewah, cover baik punya padahal malas.

Nak cantik tak?

Semua orang nak cantik kan? Ada orang sanggup habis beribu-ribu ringgit sebulan semata-mata nak cantik. Tapi pernah tak korang terfikir untuk cantik secara murah, mudah, dan confirm cantik? Tak percaya? Betul. Dengan ini saya bawakan kepada anda,

 TADAAAAAA!!


HOMEMADE BY ZANOX ni di ilhamkan oleh seorang anak muda yang super brilliant dalam menghasilkan make up harian yang selalu kita guna. Contoh; kalau mata ada eye bag, boleh la cuba soothing eye gel yang cool gila ni. Bibir kering? Di HOMEMADE BY ZANOX ni, ada 4 pilihan lipbalm dengan pilihan warna yang super duper best. Ni sangat recommended by me. SEYES!

Best sangat ke? Sumpah best. Review barangan yang saya sendiri dah try test akan menyusul next entry. Cewah. And sekarang ada berita best sebab HOMEMADE BY ZANOX ada buat GA. Wohoooo. Barang dia sumpah best sebab halal dan selamat dan best dan mesti-dimiliki. Saya dah menang hari pertama!! WOHOOO~

Dan saya nak cuba nasib lagi untuk GA hari terakhir ni. Manalah tahu dapat sabun cekelat yang boleh makan tu. Anda nak try? teheee~ 


1. Berikan jenis² lipbalm yg dibuat oleh zanox.
Homemade by Zanox ada 4 jenis lipbalm; Natural mint, Blushing mint, Darling mint, Bubble mint. (Saya dah try 2, natural & darling mint. Best!)


2.Berapa huruf 'A' dlm nama penuh cik zanox?
Nama penuh Cik Zanox ialah Zan Zafirah Zainal. Maka ada 5A. Perfect score! HEHE
3.Berapa berat 1 tub eye gel?
Satu tub soothing gel eye ni beratnya 5gram sahaja. 


4.Kolej matrikulasi cik zanox?
Alamak. Ni soalan susah bangat. Tapi thanx to info kat FB personal beliau. Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan. Yakin. Next.
5.Berapa jumlah bar sabun splashing choco mint utk dijual?
Ni lah sabun cekelat yang sedap dimakan tu. Tehee~ Ada 9 bar untuk dijual. Nyum nyum. Ada bran?
Kena letak slogan. Ni yang payah dan selalu fail ni. HAHA Takpe. Cuba dulu, ada rezeki mana tahu dapat semua jenis cold process soap tu. Best!


Pendapat saya ttg Homemade by zanox ialah ia merupakan permulaan yang baik untuk anak muda melayu seperti Cik Zanox berjinak-jinak dalam dunia kecantikan. Menggunakan kemahiran dan minat yang mendalam dunia ini, saya yakin Cik Zanox mampu melangkah jauh dengan menghasilkan lebih banyak produk berkualiti, suci, dan mampu milik. Secara peribadinya, saya sangat impressed dengan kualiti produk-produk yang dihasilkan. Mengkagumkan. Siapa sangka anak muda yang baru tamat belajar seperti Cik Zanox boleh melangkah sejauh ini. So, good luck ya sis. Tabahkan hati dan selamat maju jaya. :) So guys, nak rasa impressed macam saya, terjah HOMEMADE BY ZANOX SEGERA!!!


p/s : Ini slogan ke ucapan kemenangan? Blurghh~

Comments (2)

On Sunday, August 07, 2011 12:05:00 AM , Yuyu Zulaikha said... [Reply to comment]

suka suka!!! <3

 
On Sunday, August 07, 2011 12:51:00 AM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@y u y u Z u l a i k h abest kan best kan,silalah join hehehe

 

Mereka SUPER BEST


:: Si Gula-gula Hati ::

© 2010, AYINWEEWEET.blogspot.com
All Rights Reserved | © 2010 |
This blog design is built and designed by