Ingatkan, saya tak adalah terkena serangan si Anon tidak bertelur ni, almaklumlah, saya bukan glamor, jauh lagilah cantik comel macam cik Hanis Zalikha.  Bila baca komen tu bergetar juga jantung, bergegar juga iman. Rasa macam nak maki hamun pun ada, tapi bila fikir balik, kalau saya maki, sama je saya macam Anon tidak bertelur tu. Eh. Saya memang tidak bertelur. Ngee~

Apa tujuan si tidak bertelur tu pun saya tidak tahu. Puas hati ke anda mengutuk makhluk ciptaan Tuhan ni. Ya. Saya pasti anda dapat tidur lena, makan sampai buncit setelah puas menghina saya ya. Ada rasa macam makan tahik tak lepas maki saya? 

Apapun, saya nak ucap terima kasih banyak-banyak. Sebab memang jarang orang komen-komen saya macam ni. Saya rasa terharu. 

Terima kasih. Sila datang lagi. ^_^



Comments (10)

On Wednesday, May 18, 2011 5:06:00 PM , nuwairani ismail said... [Reply to comment]

adoi....asik dgr cite psl cik anon je skrg kt blogger.kalau berani, tonjolkan diri jela kan??? pengecut!

 
On Saturday, May 21, 2011 10:18:00 PM , cik heroin said... [Reply to comment]

uh? sabar jela. kt mana buat signnnn tu?

 
On Sunday, May 22, 2011 11:39:00 AM , aqsaqsa said... [Reply to comment]

Galll!!! Anonymous is a coward!!! huhu...
I tgh tggu ur wedding invitation ni!! Miss u..

 
On Monday, June 06, 2011 5:56:00 PM , Lovely Kitchen said... [Reply to comment]

salam...jln2 ptg bawa murtabak ayam untuk tuan umah...

 
On Thursday, July 07, 2011 10:22:00 PM , SANDRA AZWAN said... [Reply to comment]

Salam....sabar yer..;-)

 
On Sunday, August 07, 2011 12:52:00 AM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@nuwairani ismailentahlah nen.kalau setakat sembunyi macam ni buat apa kan

 
On Sunday, August 07, 2011 12:53:00 AM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@cik heroinsign tu orang tlg buatkan lah cik :(

 
On Sunday, August 07, 2011 12:53:00 AM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@aqsaqsaalamak gal...lambaaaat lg nk kawen :(

 
On Sunday, August 07, 2011 12:54:00 AM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@Lovely Kitcheneheee tq.dah basi agaknya murtabak tu huhu lama sgt br nk reply

 
On Sunday, August 07, 2011 12:54:00 AM , ayin~weeweet said... [Reply to comment]

@SANDRA AZWANuhuuu tq :)

 

Mereka SUPER BEST


:: Si Gula-gula Hati ::

© 2010, AYINWEEWEET.blogspot.com
All Rights Reserved | © 2010 |
This blog design is built and designed by