Kalau orang tanya, saya suka shopping tak? Saya akan buat muka pelik sambil jawab, gile kau tak suka! Oh yeah!! Saya suka shopping. Kalau ada masalah, terapi terbaik adalah shopping dan makanan yang heaven. Tapi masalah sekarang adalah saya berbadan comel.Sangat susah nak dapat baju yang sepadan tanpa perlu alter. Nak cari maxi, blouse, cardi, sangat susah ok. Tapi kini tidak lagi dengan KZNabihah Boutique. cewah!!

Dalam banyak-banyak design yang ada di KZNabihah Bo
utique ni, ada satu yang paling saya minat dan dalam target untuk dirembat.

ITS GADILIA MAXI DRESS!!

Kenapa saya suka maxi dress ini?
  • Sebab ia sangat rare, jarang jumpa kat mana-ma online shop yang lain.
  • Ada banyaaaakkk saiz; dari yang kecil hingga ke plus size.
  • Harga yang berbaloi-baloi.
  • Ada pilihan warna yang pelbagai dan vibrant.

Sebab tu saya suka Gadilia Maxi Dress ni!!!


Jom kita kenal owner KZNabihah

  • Orang Kluang hokay!!
  • Sudah di reserved by someone who deserved her :)
  • Baru sahaja memenangi Anugerah Best Shopping Blog di World Blogger & Social Media Awards 2012. Osemnya!!!

Anda nak join GA ni juga?

Buat 1 entry paling best mengenai blog KZNabihah.
Tulis review mana-mana item kegemaran yang mereka jual.
Letak link blog KZNabihah Boutique & link fans page facebook mereka; trendy shawl.
Dan jangan lupa letak banner KZNabihah sekali.

TARIKH TUTUP :
20 MARCH 2012 , TEPAT 3 PAGI..


Yang bertuah akan mendapat :
STRIPY KIMONO CARDIGAN.
PEMENANG AKAN DI PILIH SEPENUHNYA DARI PIHAK KZNABIHAH.
HADIAH AKAN TERUS DI POS PADA HARI ESOK JUGA

Apa tunggu lagi. Jom join!! ^__^


Comments (1)

On Tuesday, April 03, 2012 3:48:00 PM , Cik Yana said... [Reply to comment]

Good luck untuk GA ni :)

Cik Yana pun selalu gak shopping kt cik Bihah ni. Ramah je die ni :)

Nak Handphone case comel?

 

Mereka SUPER BEST


:: Si Gula-gula Hati ::

© 2010, AYINWEEWEET.blogspot.com
All Rights Reserved | © 2010 |
This blog design is built and designed by